Torsdag

idag skulle jag hinna rida o fixa allt innan jobbet..hmm men innan skulle vi hinna hämta bilen o lämna hyrbilen..vilket slutade med att jag som vanligt fick hoppa över ridningen...Usch! Får dåligt samvete när jag inte hinner rida..men vad ska jag göra???   Måste ju tyvär jobba!!
Imån är jag ledig då ska vi till kupolen..Alex måste få ett par vantar nu..jag behöver ha massa nya kläder (vilket jag inte har råd med!! O så ska vi köpa nåt till Meya..(Stinas bebis) som vi fortfarande inte har varit till..jag skäms!!! men men bättre sent än aldrig!! ELLER???

I helgen blir det convetion..såå jag håller på att ragga barnvakt på söndag...för Jonas ville snickra då..måste ju passa på när han vill!! Hi Hi!!!  Någon som vill ställa upp frvilligt..jag har frågat stormormor som alltid är såå snäll o ställer upp!!
Jag tycker igentligen inte om att be om barnvakt hela tiden..det är ju faktiskt mitt barn men..jag vill ju få hit hästarna nån j'vla gång..

Nu ska jag gå o titta (sova) på tvn lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0