sjuk

Alex är bara sjuk just nu..nu har jag varit hemma torsdag fredag..sen jobbat i helgen för då har plåth varit ledig sen varit hemma idag o imån..onsdag är plåth hemma. Sen hoppas jag att han är frisk på torsdag..
Stallet går väl skata framåt..till helgen ska jag köpa stolp så vi kan slå ner till hagen..
Idag ver det en o kollade på Heidi, som vill ha henne..men på avbetalning..hmm känns inte riktigt bra. Vet inte hur jag ska göra.
Annars var vi ut o åt mat o på bio med Jenny o Jonas i Fredags..såg Flickan som lekte med elden. Den var helt okej.
Nu har jag precis ätit bullens korv med bröd. diskat o gjoert eld..nu är det snart sängen..Alex sover inte så där jätte bra när han är sjuk..förmodligen tryck i öronen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars Alex som är sjuk. Du var jättebra i min dröm. Du var jättesnygg också, brun och vältränad! Det låter lite skumt med avbetalning tycker jag. Det känns så osäkert, dom får väl spara pengar först istället. Kram!

2009-09-29 @ 11:01:08
Postat av: Cattis

jag vet inte om du ser det förra inlägger jag skrev, men det var från mig iaf! tror inte det stod nåt namn! hade.

2009-09-29 @ 11:04:07
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0