ohhh!!

Ohh! Gud nu ska jag gå å lägga mig..är helt dö ...måste ta o skärpa mig men dom säger att den första veckan är den värsta..längtar till på fredag då jag är ledig!! Då blir det även lite kräftskiva..det kommer några kompisar.alex får sova hos mormor(tror jag).
Hinner inte riktigt med hästarna just nu..usch!! jag skyndar mig så mkt jag kan med hinner ändå inte..Idag han jag bara rida heidi var jag skulle vara hemma vid 5 så plåth kunde åka o köpa virke o börja snickra för den här veckan skuklle han snickra på med stallet..sa han!!!vi får väl se hur det blir med det...imån ska jag till tandläkarn BLÄÄ!!! o dyrt!! Nej nu måste jag gå o göra mig klar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0