Liten igen!!

Ibland önskar jag att jag var liten igen..så att folk talar om allt man ska göra o inte göra..när man är stor ska man bara veta o kunna allt..hmm!!
Jag är såå trött ska nog gå o krypa ner i sängen brevid Alex..Plåth jobbar kväll så han kommer väl om några timmar..
BILJÄVEL!!!!! Den bara krånglar!! Idag när jag åkte hem lyste en till lampa..så imån blir det till att ringa verkstaden igen...Hoppas jag får en bra lånebil bara!! måste ju till stallet o jobbet!!
idag har jag ridit lite dressyr på zamba gick väl okej..
nu har jagv sagt nej till att döma i sandviken´..om det hade varit en dag okej..men 2 nej..jag känner att jag inte har den tiden riktigt..usch samtidigt känner jag att jag måste döma..
Tänk om det inte alltid fanns 100 olika vägar att gå här i livet..bara en rakt fram´..visst det skulle förmodligen vara j'vligt tråkigt men ändå, då behövs inte en massa beslut som kan/ska staka ut ditt liv.
ja ja imån är det en ny dag med nya beslut o möjligheter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0