hemma!

Nu har jag klarat av detta oxå..skönt!!
Har varit på convetion hela helgen..bra men tråkigt..jag får spunk o så ont i benen av att sitta o sitta.
Om bara dygnen kunde ha några fler timmar oxå så jag han med att döma lite oxå..
Jag har längtat efter Alex såå mkt!! så skönt att komma hem om lukta lite på han. Imån ska vi till kupolen igen o försöka hitta en vinter overall o vionter skor till Alex..innan allt tar slut..det brukar tydligen göra det...har jag hört!
Nu väntar vi på potatisen som Plåth ska ha i mat dosa..sen blir det sängen.

Kommentarer
Postat av: emelie

Hej!



Vilken fin blogg :)

Haft en kul helg??



kram <33

2009-09-27 @ 20:32:52
URL: http://emsers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0