Helgen

jaha någon kräftskiva blev det ju inte!!=(
Alex var sjuk så Jonas kom på fredagen o Malin på lördagen..ja ja  får väl bli en bättre fest någon annan gång..
Det har iallafall hänt lite i stallet i helgen..tur man är hemma o ser till att det blir nåt gjort. Nästa helg blir det konståkning convention på Bosön..oo känner att jag inte riktigt har tid med det nu!! får väl se om jag hinner med att döma nåt iår..jag jobbar ju nästan varje helg o när jag inte jobba vill jag gärna vara med Alex..
usch imån är det jobb igen.. undrar vad vi ska äta den här veckan då?? Några förslag??

Mamma jag tror det blir 4 veckorna du ska hämta Alex, men det börjar inte gälla fören 1 oktober.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0