Det blir aldrig...

 Som man tänkt sig!!!

Började dagen bra..gick upp i tid, åt frukost o åkte till stallet..Jag o Elin red vilket gick bra..så nästa gång är det Elins tur att rida Engelen. Vi släppte ut o mockade o gjorde klart stallet..
Jag skyndade mig duschade åt mat o åkte till jobbet..han precis stämla in då ringer Plåth..
- dom ringde från dagis, Alex är sjuk.
Jag tyckte han kunde vara hemma idag men hans jobb är tydligen mkt viktigare än mitt..Bara så ni vet!
så det var bara att säga till stig att jag åker hem igen..Han blev ju måttligt glad!! NEJ!!!
När jag hämtar Alex står han ute i vagnen o sover..o fröken förklarar verkligen hur sjuk han är..
Han fortsätter sova i bilen o när vi kommer hem  vaknar han o det är full fart..han börjar med att dansa vilket ett sjukt barn säkert gör..visst han är snorig o hostig så han kanske skulle ha varit hemma, men vi tyckte att han var så pigg i morse så..Han blir hemma imån oxå får se om han är lite bättre med snoreriet..annars kan vi får höra med Stor mormor om lite barnvakt på torsdag??
Så nu fick jag INGEN massage!! Jag som såg fram emot det!! F'n oxå!! Men men sånt som händer...
Så idag har vi varit o köpt mera färg(så nu kan vi måla igen)! Jag har bakat mockarutor o lagat potatis o fiskpinnar o vitsås till kvällsmat..sen på kvällen var vi ut o gick en sväng , det var såå fint väder o varmt..så jag var tvungen.. Nu MÅSTE jag sova..måste börja tidigare imån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0