Bilar!!

hhmm ja imån ska våran bil in o bli lite fixad..när jag åkte hem från jobbet i tisdags började en lampa o lysa..hhmm åkte o kollade skulle vara nåt med låste..konstigt..men men nästa morgon åkte jag igen o lampan lyste så fort jag kom över 100 ..sen igår när jag åkte hem så lyste lampan o bilen bara dog..jag kunde trycka på gasen  utanm att den ökade så jag åkte i 80 km hela vägen..hem..men idag har det inte varit nå fel på den..mn den ska felsökas få se vad dom hittar..det går ju fortfarande på garantin..
sen har Plåth varit o hämtat en "ny" gräsklippare..en begagnad åkgräsklippare..jag vill ha en gågräsklippare!!
Igår o Idag har Elin ridit o mockat åt mig..TACKAR såå mycket!!!
Imån blir det en liten kräftskiva..men känns som att jag kommer somna tidigt imån med...nu ska jag gå o sova..måste ju upp tidigt imån..sen kommer mormor o morfar o hjälper mig måla igen...det blir ju adrig färdigt..
har precis fyllt i ett nytt dagis schema...(Mamma Alex behöver hämtas  varannan onsdag!!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka veckor då? När jag har 4 el 5 vecka?

2009-09-11 @ 10:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0