Trött

Jag är såå trött jag tror jag blir tokig..men men..jag skulle nog behöva träna lite mer..då brukar det bli bättre!! Men just nu räcker dygnets 24 timmat inte till.. Den här veckan jobbar Plåth kväll vilket betyder att jag ska till stallet på morgonen o då brukar jag hinna rida..vilket jag även skulle gjort idag..MEN.. Plåth skulle o lämna våran bil på lagning, vilket betyder hyrbil IGEN!! han kom inte hem förrens 8.30 o då skulle han sätta i stolen oxå..så jag åkte typ 9..var alltså i Säter 9,30 släppte ut o mockade, dushade o fixade mig..sen till jobbet blev ändå lite senh..Usch hade mkt varor att plocka isdag..men jag han med alla nya.. imån blir det lång dag..jobbar till 20.15..så mamma hämtar Alex på dagis. Tur!! Här hemma ser det för j'vligt ut men men..jag antar att skiten ligger kvar till imån o nästa dag!! För nu tänker jag sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0