Skor

Idag var vi en snabbis till kupolen på kvällen..köpte ett par skor som jag har kollat på några gånger...jag vet hur jag vill att det ska se ut..men inte F*N ser jag ut så i mina kläder..ALLA andra är såå fina i sina kläder..vet inte om jag ska behålla dom känns lite för cowboys aktigt för mig..jag vill både vara fin med stövlar o modern...men jag klarar nog aldrig av att vara modern.. Så jag vill ha ett par fina stövlar men jag hittar inge snygga som passar..alla är för storai benen eller fula på nåt annat sätt..såå jag får väl gå i mina gammla springskor!! då blir det billigt oxå!!
Nu har jag precis gjort eld. Slängde i mig några korva med bröd innan vi åkte..Idag har jag jobbat hela dagen.o alex har varit på dagis första dagen på länge. Imån är vi lediga, så då kommer hovslagarn 8 sen hem o äta o hämta alex innan vi ska till säter igen..måste ju rida sen får vi kött imån..ÄNTLIGEN..det har varit tomt ett bra tag på den fronten nu..ooo så måste jag prata med pappa om bilen..he hoppas han tänker vara på bra humör!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Henke har knuffat in mig i köksfläkten. Det var inte meningen att jag skulle hamna där alltså. Idag känns det rätt bra faktiskt, men å andra sidan är det helt tyst också. Jag får ont i huvudet av ljud och ljus och om jag anstränger mig. Så jag får vila och vila, det är så tråkigt! Skönt att ni är friska igen. Vad händer med bilen? Kram

2009-10-02 @ 08:11:26
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Terese

Körde han på er bil med traktorn... ??? Kram

2009-10-03 @ 22:22:59
URL: http://www.to-design.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0