Måndag

Idag har det varit en fin dag ut..vilken tur att jag har jobbar då!!
 Efter jobbet var det snabbt till stallet mocka ta in dom o ge mat..sedan hem för plåth väntade på bilen..han o Jonas var till Byggmax o handlade IGEN!!!
Jag o Alex fixade lasagne så länge..sen har vi ätit hela STORA familjen. Nu är dom ute o snickrar.
Någon som vill köpa Heidi??
i Helgen har jag varit ledig..så på lördag var vi uppe tidigt..Perra var här o hämtade jord vid 8 sen var vi med till Byggmax..o till svedol.
Sen kom Janne med barnen på besök..Alex gillar verkligen Saga..han kramar o pussar på henne.  =) Såå söta!!
På söndagen red jag i regnet..sedan hem o kollade när Plåth bonkade stolp..nu här alla stolpar nere till ena hagen..nu är det bara den lilla kvar..sen tråd o isolatorer oxå!!
Igår hade Alex en riktigt otursdag!! Först ralmade han o slog sig på munnen så han fick världens fläskläpp. Sen på kvällen testade han om kaminen verkligen var varm..så han brände sig såå fint i handen..Sen grinade han hela kvällen.. han kunde knappt somna..det tog någon timme..men idag är det bättre.
Nu ska jag se på Anna Anka..He he!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0