lördag

Igår var vi ut på Bolanch(stavning)??hmm alltså jag har inte varit på puben på typ 3år..men allt vet precis som vanligt o samma gammla folk!! Jag hade verkligen hoppats att vi skulle dansa o ha kul men nej..det blev iprinsip ingen dans..o sen vile dom andra gå hem på engång så..ja ja vaknade iallfall lite bakis imorse..usch usch man får sån ångest över saker så!!
Idag har det varit en o provridit Heidi som faktiskt va ganska okej..så om dom vill så tror jag att dom får köpa henne..
Nu håller jag på o gör köttgryta..det är såå mumsigt..den blir väl typ klar vid 10 ikväll..men det är våra matider det.
imån är det jobb igen..nu har jag haft min underbart sköna helg..3 dagar ledigt.sen dröjer det några veckor igen..

Kommentarer
Postat av: Cattis

Synd att du inte hann dansa så mkt! Jag gillar inte alls att gå ut, hemmafester eller bara lugn och ro är mer min grej :) Kul att du uppdaterat bloggen iaf! Kram

2009-10-26 @ 09:49:55
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nej, mycket ska klaffa för att det ska bli kul, Men jag tyckte vi hade kul hemma här ialf. Men superdålig musik på Bolanche som vanligt!

2009-10-26 @ 15:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0