Längesen!!

Nu var det väldigt längsen jag var här..Har precis läst vimmelmammans blogg..tycker den är såå hemska att läsa, jag blir alltid så ledsen när jag läser den men ändå måste jag läsa den.. Är det nåt jag är rädd för här i livet så är det cancer. Usch det är en såå hemsk sjukdom..o allt fler människotr drabbas av det..det spelar ingen roll hur du lever..det drabbar vem som helst..jag tycker det är så hemskt när någon som har små barn drabbas..usch usch..hoppas man slipper!
Idag har jag varit o klippt mig fått liote ny färg i håret..lite mörkare nu..sen var jag o malin o alex till falun o schoppade lite..köpte ett par skor som jag inte kommer kunna gå i...smart!! ett linné o ett par jeans..men provade typ hela faluns jeans innan jag hittade några på Jc i kupolen..
imorgon blir det utgång..med sandra o malin..nästa helg blir det haloween fest hos malin..undrar vad jag ska klä ut mig till..några förslag???
Plåth o jonas är fortfarande ute o snickrar..'
ja ja nu ska jag nog krypa ner i sängen med Alex

Kommentarer
Postat av: Mamsingen

Hmmm du glömde skriva vilken färg du har på håret : ))

2009-10-25 @ 23:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0