Jobb o jobb

Nu kör den härliga perioden igång igen..då man inte hinner nåt annat än jobb..nästa lediga dag är nästa fredag..då hoppas jag att det blir klippning o lite shopping kanske..sen på lördagen hoppas jag på lite utgång..var nog typ 3 årsedan jag var ute..Gud vet knappt vad man har på sig ..om  jag bara kunde få Heidi såld så skulle det vara några mindre pusselbitar att få ihop.. även om stallet blir klart så kan jag inte flytta dom andra förens hon är borta!! hmm nu på kvällen när jag kom hem så var Alex o plåth borta så jag dammsög o skurade golven..vilket var välbehövligt..nu är det sängen som gäller..imån har jag en lång dag på jobbet!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

har du heltid på ica? jag har glömt... det ordnar sig för dig, det gör det alltid även om det känns som att man bor på jobbet ibland.

2009-10-14 @ 08:38:07
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0