Ensam!!

Sitter här i min ensamhet..Alex sover (skönt) o Plåth är på hela huset..(lite tråkigt)
jag slipper iallafall hämta dom..
Jag skulle ha varit till Malin på fest..skulle vara utklädd till häxa men min lilla Alex blev sjuk idag..märkte att han va lite grining i morse..men jag var uoppe tidigt åkte till stallet o var hemma igen vid 10.15. SJUKT BRA!! sen var vi till byggmax..förhoppningsvis handlade vi det sista nu!!!Börjar bli ett riktigt dyrt stall!!!! men men mina hästar vill ju bara ha det bästa..ok jag tror faktiskt det kommer bli riktigt fint bara det blir klart!!
Sen kom (min) mormor o morfar hit o hjälpte mig att måla...don  hade några barn med sig oxå..Jesper, måns o Saga! Alex brukar tycka det är JÄTTE roligt när dom kommer..men knappt det funkade..men han åt mat o sov en liten stund..tog febern på honom på kvällen  39.4 undrar på att han var lite gnällig..men lite alvedon så var sjukan nästan som bort blåst..tänk om vi kunde bli såå pigga när vi är sjuka!!
 Mormor hade med sig lite kläder från Terese ( en overall omlite mössor o vantar o en jacka) Tackar så mkt!!!!!
Nu har jag ätit upp min B&J glass  (Phish Food) inte någon favorit..för mkt choklad för min smak!
I morgon blir det jobb igen..oooo! Men det är ju trevligt när lönen kommer.. o nästa månad är det dax för jul klappar..ÖÖÖÖ jag tycker knappt det är slut på sommaren än...HHmmm!! aja
Nu ska jag kolla en stund på tv sen blir det sängen..Det bästa med att i8nte Plåth är hemma är att jag kan lägga när jag vill..han tycker ALLTID att jag vill lägga mig såå tidigt..men sen är jag uppe vid 7-8 tiden medans han gärna sover till 10..Då tycker jag halva dagen har gått..jag vet jag är lite konstig!! Hi Hi!!

Kommentarer
Postat av: plåth

10 jag är nöjd om jag får sova till 8.30 ialla fall din lilla terrorist puss på dig från din älskling

2009-11-01 @ 14:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0