sista turen

Japp nu tror jag att jag har ridit Heidi för sista gången..  =(  Imorgon kommer några tårar ramla på min kind..
Är lite nervös om hon kommer gå på transporten..hon tycker det är lite otäckt med nya transporter..
Idag har Alex varit hos stor mormor o morfar..så jag fick rida o göra klart stallet..putsade av sadeln oxå ifall dom vill köpa med den..såå imån måste jag putsa tränset.
Jag har bakat äppelpaj som muta åt Jonas oxå..så han skulle snickra lite.imån kommer halmen..så då måste det vara någorlunda klart..Nej Cattis. Hästarna kommer inte riktigt än..vi har inge vatten i stallet än...sen är det lite småpill kvar oxå...ikväll blir det idol o hemma gjord kebab i pitabröd..Nu är Plåth ute o staplar veden jag skulle göra men Alex ville inte vara med..såå. Dax att baka kolakakor nu..Alex har somnat en stund..blir altså en SEN kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0