Måndag

Idag har Alex varit på dagis igen!! O där går vattkoppor i svininfluensan..så vi är väl snart sjuka igen!!
Gud vad jag hatar sura jävla kärringar!! Igår tänkte jag nästan gå hem från jobbet..jag blir tokig på dom..allt är bara fel o fel!!
aja idag har jag jobbat till 2 sedan var jag hem o red Heidi en sväng o gjorde klart stallet. Hämtade Alex hos stor mormor(dom hämtade han på dagis idag). sen hem o bytte om och när Jonas kom gick jag ut o målade i stallet..blev taket i sadelkammaren o lite på en lucka..o lite lister..måste köpa 2 nya rollar o några penslar imån..jag hoppas o tror att jonas kommer stund imån kväll med..jag har mutat med äppel paj,,. :)
återstår att se om det funkar..så nu måste jag sno ihop degen så jag bara kan stoppa in den i ungnen imån  kväll.
idag blev det ingen kvällsmat..blev smörgås..imån måste jag göra nåt...tror det blir lax o potatis..
Nej nu måste jag sätta fart..ska va i stallet vid 8 imån.
Alecx ska ju till doktorn imån så jag måste sluta lite tidigare..vilket betyder att jag måste börja lite tidigare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0