långt mellan gångerna!!

ja jag vet det är lite dålig aktivitet här men men..nu har Heidi åkt eller i lördags åkte hon..allt gick bra utom lastningen ..hon ville inte gå in..men efter att tag gick det. Hon brukar vara snäll.men lite otäckt i en ny transport. jag tror att jag har hunnit vant mig vid att hon ska åka , för det gick faktiskt väldigt bra..Fick bilder på henne idag..hon ser att få det bra..men klart man saknar lilla skruttan. Glömmer av mig o kollar alltid i hennes box..just det ja hon har ju åkt..men nu blir det mer tid över åt annat..o förhoppningsvis några kronor mer oxå..jag hade tänkt hunnit baka lite idag ..men nej..på torsdag blir det lussebullar. jag o sabina ska baka..o lite hjälp av Alex antar jag.
idag har jag köpt 2 nusnäs ljustakar till köket..har inte riktigt bestämt vad det det blir i tv rummer än..Skulle vilja ha några fina julgardinerv till köket..men jag kommer inte hinna få upp några innan julen är över..såå NEJ!!   Nu måste jag göra mig klar o sova..måste upp tidigt imån..ska till stallet o släppa ut o mocka innan jobbet..spännande att se om jag hinner..

Kommentarer
Postat av: Cattis

Jag förstår att du inte hinner blogga, 2 hästar, jobb och barn då hinner man inte särskilt mycket annat än det man måste! Bloggen är det första som man hoppar över...

2009-11-25 @ 08:54:28
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Cattis

jag skriver ju julkort och fixar julgrejer i november så jag ska kunna ta det lugnt eller jobba mycket i december sen...

2009-11-26 @ 08:30:52
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0