helgen

I helgen har jag jobbat..lördag efter lön = mkt folk men det är bara roligt då tiden går fort..men söndag med julskyltning o 2 pers i affären är inte ens kul!!
aja så var det bara upp till jobbet i morse igen då..måste upp vid 05 30 eftersom jag lämnar Alex den här veckan..jag är en människa som måste sova ganska mkt tror jag annars blir jag dö trött..imån ska vi upp tidigt o ska lämna bilen vid 7 30 så 6 måste vi nog gå upp. vi går hem till mormor o väntar under tiden..så jag hoppas den är klar till 11 då jag måste lämna Alex på dagis o åka o jobba.  oo imån är det massage..Gud såå skönt..
var o köpte en utebelysning idag på Maxi men jag hoppas jag får byta för det var fel...
Nu har vi ätit  o Alex sover..Plåth o Jonas kollar på skogmaskinsfilm..BLÄÄ!! Tråkigt..
så nu ska jagb hoppa i duschen o sen lägga mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0