vart tog tiden vägen??

Dagen har gått alldeles för fort...jag o Alex sov riktigt länge imorse..ända till 9!! Plåth gick upp tidigare o0 åkte o hämtade traktorgrävarn (rövhackan).När vi ätit fruckost som för Alex del bestod av 4 skedar gröt så åkte vi lite traktor.. sen åkte jag o Alex till stallet. Alex var med morfar o jag red till ridbanan o körde lite dressyr idag mockade o gjorde klart..när vi åkte hem var klockan 3! Handlade lite mat i säter o till coop i blg för planteringsjord. Så nu är mina små rabarber i jorden oxå. även  torkvindan är uppsatt, men jag hade glömt klädnypor..så tvätten fick hänga inne idag! Nu ska jag gå o duscha  för imån är det jobb hela dagen..Alex ska vara hos farmor o Plåth ska gräva

Kommentarer
Postat av: Cattis

Hej! Vi är i Svenljunga hos Henkes kompis Johnny med familj... Gjorde ni nåt speciellt på valborg? kram

2009-05-02 @ 08:50:25
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Cattis

Jag vet inte om det går att fixa den, jag hoppas det. Jag bad Henke fixa den igår, så vi får se om det händer nåt... Mmm, jag har faktiskt tänkt att man skulle kunna "inackodera" grejerna fast det finns ju en viss risk att det blir uppätet/drucket som sagt var. Kram!

2009-05-05 @ 12:11:44
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0