sovmorgon!!

Idag har jag o Alex haft en lång o skön sovmorgon..vi vaknade vid 10.00!!! Det var väldigt längsen vi sov såå länge!
Så nu har vi ätit frukost o gjort oss klara, sett reprisen på One Tree Hill. Jag har vikt en tvätt o lagt i en tvättmaskin..Eftersom jag jobbade igår så blev inte så mkt tvättat då.
I lördags var jag hos mamma o pappa hela dagen. På kvällen åt vi heta räkor..MUMS*!!!!!
I fredags var jag o Alex hem till Malin o tittade på hennes hästar..Alex försökte mata dom med gräs..
Idag ska jag till stallet bara sabina slutar vid 2. Går se om det blir någon ridning..det spöregnar här nu..Tråkigt fast välbehövligt.Till kvällen blir det korvgryta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0