Rid!!

Förfan sandra nu är det skärpning...man får ju skämmas!!! Nästa vecka är det hoppträning igen o då jävlar..för varje volt jag lägger måste jag få nåt straff..
Zamba sköter sig super o tycker det är super kul..nu är det bara jag som förstör allt..men förhoppningsvis ska jag snart få slut på det hela!!!
Har fixat licensen igen nu så nu är det bara att ut o tävla..ska bli såå kul men såå nervöst..för jag ska ju hoppa såå högt!! HHMM!!!
Det blir förmodligen0, 90.-1m först tävlingen så vi kommer in i jängorna igen. Sen blir det 110 nästa tävling, då har vi hunnit träna lite till.
Men det är såå roligt att träna igen..
Idag tänkte jag ta en långpromenad men Alex ville åka grävmaskin o kolla på traktorn så det blidde inget idag heller..
Nu står han ute i det "fina" vädret o sover..Det är typ storm ute idag..Bbrrrr!!!!
Idag fyller mormor år, Grattis!!!!!!
Vi ska dit o fika i kväll..undrar vad jag o Alex ska hitta på fram till dess då??
Jag ska hämta min atäcken som blivit tvättade..

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ja nu jävlar! RID SANDRA :)

2009-05-15 @ 17:52:45
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0