Regn o kallt!!

Usch!!det är bara för att JAG ska hoppa idag..då är det alltid regn...blää!! Jag hoppas det går bra ..har kollat in en tävling 30/5 som tänkte åka på..vet inte vilka klasser än bara..känns som om jag behöver 0,90 men det känns lite fjantig 1 o 110 känns bättre  men som sakt jag har blivit en feg kärring!!! vi får se..
Idag vaknade Alex 04.30 o tyckte vi skulle gå upp.. efter lite vatten somnade han om igen o vi sov till 9..Farmor släpper ut hästarna idag. Efter frukosten gick vi ut i regnet o Alex var mest ledsen..men jag lyckades plantera mina påskliljor i rabatten..sen blev det en liten promenad så nu sover han..
Efter lunchen åker vi till säter..antar att hästarna vill in tidigt idag..Zambas täcke är inte så vatten tätt...om han ens har det på sig..vilket jag hoppas...han blir så tråkig att rida om han blivit kall..
Igår va vi o handlade lite mat,..såå jag hoppas att jag inte behöver handla någe mer förrens till helgen.. Igår blev det lite ordning igen gjorde kalops till kvällsmat. Hae varit lite dåligt påmat fronten ett tag..
Igår skulle jag igentligen ha varit o kollat på Glada huddikteatern men jag kände att Alex varit borta så mkt på sista tiden att jag inte ville lämna han igen igår kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0