Måndag

Så var det måndag igen..vart tog helgen vägen?? Jo på jobbet!!
Idag var jag in på jobbet o pratade om schemat när jag ska börja jobba igen,,måste ju fixa lite eftersom Alex ska hämtas på dagis senast 18.30..o ica har öppet till 20.00..men med "lite" hälp av alla så ska vi nog fixa det!!
Nu har jag stoppat in en sockerkaka i ugnen..Stina o Moa kanske kommer imån..o nåt fika måste vi ju ha!
Idag har jag ridit en ordentlig galoppsväng..klippt o rivit gräs runt sandlådan o buskar men Alex tycker inte att jag är så rolig så det är inte klart!! Sen har jag varit o köpt blommor både inne o ute.. o handlat mat på ica, lagat mat o diskat ..känns som jag har hållt på hela dagen men  inte var väl det där så mkt!?
ja ja känner att fläsket börjar växa igen så nu är det dax för lite långa promenader igen!!Skärpning!!
Nu är det dax för sängen om jag ska orka upp till stallet imån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0