Fattigt

Hmm förstår inte var pengarna tog vägen denna månad!! Men borta är dom!!
Det blir ju inte bättre av att vi håller på att göra vägen klar till "stallet" heller!! har i dax läget kostat ca 15 000.
Hoppningen igår gick bra ..jag hoppade högre än vad jag gjort på länge.. Ska försöka vara med nästa vecka oxå..så får vi se vad det blir för klasser i svärdsjö sen..Lutar nog åt 110 tror jag..


Trodde det här inlägget hade försvunnit. Jag satt o skrev det igår när Alex kom o tryckte ner allting.

Igår var jag o Linda ner i Djupdalarna o red en sväng.Zamba tycker det är såå kul med lite sällskap ibland..Det tycker han ryttare oxå..
Idag har jag o Alex varit ute på en lång promenad. När vi gick sken solen men efter typ halva vägen började det o regna. Han står fortfarande ute o sover.
oo jag har ett myggbett som kliar så j'vla mkt. Det är det värsta med sommare mygg, flugor, alla äckliga insekter o när det åskar..
Idag kommer hovslagarn äntligen o slår på Heidis tappsko. Så nu snart måste jag börja rida henne oxå..hmm skulle behöva lite mer tid bara...men men det går väl kanske på något sätt...Bara jag har någon som ser efter Alex o smeker han far lite medhårs så går det nog bra.
Jag får inte riktigt till det som jag vill i hallen,jag kan se hur jag vill ha det..men då måste vi köpa köpa köpa en massa saker o det finns inte pengar till det just nu..så vi får väl ha en ful hall i några år då antar jag..

Kommentarer
Postat av: Cattis

så är det att ha hus/gård... man har ALDRIG pengar och ändå verkar det liksom inte hända nåt. fast du får ju ett stall, det är ,mer än vad 0jag har..1,.1 h,oppas du kan läsa detta, har lite0 skrivhjälp nämligen. kram!

2009-05-07 @ 15:43:29
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0