sovmorgon

I morse hade vi sovmorgon. Sabina jobbar o Farmor släpper ut hästarna. Så vi sov till 8.30 det är ju sov morgon för mig o Alex. Alex sov i sin säng ända till 06.45!! Äntligen! Hoppas att det håller i sig.

Klippningen igår gick bra. Han hade ju lite svårt att sitta still men det blev lite kortare iallafall.
Idag ska han vaccineras vilket brukar sluta med skrik skrik o skrik typ heladagen efteråt,o natten! Så jag antar att han inte kommer sova i sin säng inatt.
Vi ska till stallet på efetrmiddagen idag. Får se om det blir ridning beror på Alex o Sabina?!

Alex gör bus hela tiden. Han tycker att jag är väldigt tråkig.Helst när jag sitter här.

Kommentarer
Postat av: cpmamman

Ja, som gammal hästtjej blir man stolt och lycklig! Som ett tecken på att vi ska köpa häst :D Har du kvar din häst?

2009-03-03 @ 11:28:35
URL: http://cpmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0