snabbis!!

jag lever ifall någon undrar!!
Har inte något internet i huset än så just nu sitter jag i lägenheten..bland allt damm o smuts! I helgen ska vi städa ur den..ska bli skönt att avsluta den biten allafall!!
Nu har vi sovit i huset sen i lördags..första natten utan Alex,..vilket faktiskt gick bra. Vi har lagt på ett nytt golv i vardagsrummet..så snart börjar det kännas som om vi bor där,..har varit lite som när man är på semester...alla kläder nerpackade o inte hittar man nånting...en del skaer i huset en del saker i lägenheten.. Nu ska vi vänta på tvättmaskinen o sedan åka till stallet..idag blir det en sväng till ridhuset..fast det är jätte fint väder ute!! borde ta en promenad men det får bli på yttre heden!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Hej! Tack för tipset, men vi har helt öppet från övervåningen ut mot trappen så vi måste bygga en hylla där först. För att ha nånting att fästa grinden i alltså. Kul att se lite livstecken från dig, är det bra med hus eller har du inte hunnit känna efter än? Jag kanske kommer till dalarna på måndag men jag hör av mig isof! Kram

2009-03-26 @ 13:26:33
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0