måla, måla!!

Nu har vi "köpt" huset!! Så nu är det måla som gäler...Igår började vi med kvistlack o plåth tog taket. Sen blev det grunden på väggen oxå..Hämtade Alex hos mamma o pappa vid 22,30.Som tur var så sov han...tror nog ibte det skulle vara några problem för han att sova där en hel natt...Han har aldrig sovit utan mig än.
Idag har jag målat själva färgen o Plåth har målat tak igen o lister.Han hjäpte även mig att måla klart.
Så imorgon blir det sista strykningen med färgen...I helgen flyttar vi dit..så just nu är det lite dålig aktivitet här.
Idag var Alex hos Stormormor..han hade sovit i 2,5 timmar. Det märks att han sovit lite dåligt på sist tiden.Han var väldigt trött idag. Imån ska han vara hos sin Farmor på förmiddagen..sen tror jag vi ska till kupolen o kpa gardin tyg o lite grejs!!
Nu ska jag lägga mig!!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

sen när du får tid vore det jättekul att få se lite bilder... kanske före-bilder med om ni tagit några. vilket rum är det ni målat om? kram!

2009-03-18 @ 13:11:17
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0