Klippning

Idag ska vi till min mormor o han ska försöka klippa Alex lite. Han börjar bli lite lång hårig.
Idag har vi varit till ridhuset Zamba gick okej..Han var lite sur i början men det är för han tucker det är för jobbigt att böja sina bakben. Jag har bestämmt mig för att inte vara med på nästa Erik träning (hoppning) eftersom det är mitt i flytten. Men i April ska jag vara med båda dagarna. Så det gäller att hålla i fortsätta träna nu. Ska höra med Fia om hon har tid för ett dressyr pass nästa vecka.

Alex fick ett par skor för några månader sen. Han tycker det är jätte roligt att han dom på sig. När vi kom ham idag kröp han direkt fram till skona o skulle ha dom på sig. Så nu har han precis tagit av dom . Men sitter o äter på dom...Så fort vi ska klä på oss så ska han ha dom.

Usch det snöar ute, nu ska det vara sol o fint. Hade tänkt ta en promenad till affären. men jag tror det blir maxi i stället.
Ni ser jag måste handla idag igen.Fast jag handlade så mkt i fredags. Inte bra!!
Jag försöker komma på vad vi ska äta hela veckan men har bara kommit på måndag köttbullar,potatis o sås. Tisdag Kokt torsk med äggsås,potatis. Någon som har något förslag till resten av veckan???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0