Jobbat o jobbat

I helgen har jag jobbat hela dagen på lördag. På söndag 11-stängning.
På lördagen var vi hem till Sabina (mamma o pappa) o åt mat o fikade. Jag kom någon timme after alla andra.
Natten mellan lördag o söndag sov Alex i sin säng till 5. För mig är det fortfarande stort när han sover läng i sin säng.
Många tycker att Alex är bort skämd..hhmmm ibland undrar jag exakt vad det är dom menar. Hur ska jag göra för att inte skämma bort honom då??
I morse var jag enm snabbis till stalett o mockade.
I morgon bitti ska jag o Sabina o Alex till ridhuset,det blir dressyr.
Nu ska jag se klart beck filmen sen sängen.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Vadå bortskämd?! Om han sover bra när han sover hos er, men inte sover alls i sin egen säng är det väl mycket bättre för alla att han får sova hos er? Lyssna inte på sånt där snack! Du gör som du vill för du känner ditt barn bäst!

2009-03-02 @ 10:48:22
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0