Dålig Mamma!!

Usch!! Jag känner mig som en riktig dålig mamma o dålig hästägare!!
Just nu har det bara blivit en massa måleri o jobb i huset..Idag har Alex varit hos stormormor idag...sen har vi sytt gardiner..eller jag har sytt o mormor har mätt o strykigt o gjort allt annat än syningen...tidsoptims som jag är hade jag tänkt hinna rida idag MEN vi kom till stallet vid 18.30 vilket betyder ingen ridning då Alex var trött o grinig.
Imorgon ska vi mål lite till o förhoppningsvis sätta upp lite gardiner..får se om jag tar en sväng till Max o kollar på blommor..måste allt vara så dyrt!
När man köper ett hus o ska fixa o dorna då vill man inte sätta upp en massa gammla saker...typ gardiner o lampor..jag vill ha en massa pengar o kunna köpa vad man vill...tänk vad roligt ,åtminstone ibland!
Vi har precis kommit hem o ätit våfflor,nu sover Alex o jag ska plocka lite o lägga mig oxå.
Har blivit tidigt varje dag den här veckan..Plåth jobbar kväll så han kommer väl om någon timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0