1-0

Till Mig!!! Japp, Alex fick inte komma upp ur sängen vilket betyder att jag leder med 1-0, om vi börjar räkna idag!!=)
Jag har nästan hunnit med allt idag.. Jag har en tårta kvar att göra men den ska jag fixa imorgon..
Det blev ingen ridning idag..såå imån är det påt igen!!
Evert har varit snäll att släppa ut idag..Helena fick ställa upp som barnvakt...
Jag gjorde ett fynd på abiuose idag ett par ridbyxor 50%..
Igår köpte vi föresten all färg(hoppas jag) till sovrummet..det blev caffe latté på coop..det är beckers färg fast det är billigare om man köper den på coop än på Beckers...Skulle behöva köra ett dressyr pass på lördag morgon..hhmmm tror ni Fia orkar upp så tidigt på en lördag...resten av veckan lär det ju bara bli ute ridning.
Guud för ett årsedan var jag gris tjock!!! tur att det mesta försvann!!
Nu är det duschen o sängen.

I morgon är det dommerdagen får se hur framtiden blir..=- Jag kanske måste gå o jobba tidigare...Vill inte!!! Hoppas på ett bra resultat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0