Tisdag

Idag har cattis o barnen varit här..Såå roligt!! Jag hoppas verkligen att vi kan ta oss tid att åka ner till dom på en mini semester i sommar..är sugen på glass på smultronstället o söderköping..
Idag har Nicke sett efter Alex medan jag red o var i stallet..När jag kommit en liten bit iväg så ringer han o säger
 -Alex har skitit på sig!
-då får du väl byta då
-nej!
-Fråga farmor då?!

Så när jag kom tillbaka så hade farmor fixat blöjan..vilken tur jag hade!
När jag sedan skulle släppa ut Zamba o Engelen..så sticker Engelen innan jag hinner släppa lös honom...han har kedjan under hakan. så både grimma i kedjan gick sönder.... så mamma fick in på abiouse på vägen hem o handla nytt

Nu är Plåth o pappa ute o snickrar på stallet..Alex sover..oo äntligen skiner solen oxå!!

Imån ska jag först o släppa ut hästarna, sedantill säterdalen med stina (vid fint väder), sen kommer hovslagarn..så imån ska man bli fattig igen..eller fattigare!!
På onsdag är det hoppträning..måste hålla igång nu..om det ska bli någon mer tävling. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0