tävling


Det gick bra på tävlingen!! Zamba skötte sig bra..jag rev ett hinder i 0.90..Zamba tyckte nog att det var lite pluttiga hinder..så han blev alldeles för lång o flack. Men i 1m höll jag ihop honom bättre så där 0 vi. Det var stilhoppning o vi blev placerade..så nu vill jag ut o tävla mera!! får se när nästa tävling blir....tror det blir i juli.
Resten av helgen har varit bra. Fint väder o varmt o skönt..på lördag kvällen var vi hem till Terese o janne o åt pizza..blev lite vin oxå..Alex blev sjuk..förkyld!! Så nu har vi haft 2 roliga o knöliga nätter..så idag är jag förkyld oxå..Jippie!
På söndagen var det mors dag,jag fick en liten orkide. Vi var o fikade hos Plåth mamma o åt mat hos mina föräldrar,..Mamma fick en spikmatta..som fortfarande ligger i min hall..
Idag har vi varit tilll BVC..Alex hade gått ner i vikt...vilket hon inte tyckte var bra..han vägde 9.1..
När Plåth kommer ham ska vi till Kupolen..Han ska ha kläder eftersom han ska till Elmia i helgen..Jag o Alex ska alltså vara själva...oohhh!! jag är lite mörk rädd!!!
Alex sitter i bilen o sover så jag tänkte baka men insåg att jag hade för lite smör sååå jag får baka sen..
Idag ska mamma mocka så jag slipper åka till stallet..ibland skulle man behöva klona sig..tyvär alldeles för ofta!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Grattis till placingen! Gud vad kul med tävling! Kram

2009-06-02 @ 22:14:49
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0