Regn!

Fy vilket tråkigt väder!! Det bara regnar o regnar!!
Alex har vänt på dygnet lite tror jag..Han har blivit en riktig sju sovare på morgonen..Idag väckte jag honom vid 9..Var tvungen att åka till stallet då..Men han lägger ju sig vid typ 10 tiden på kvällen så...måste bli ändring!! Men det är mitt fel eftersom vi är o skrotar överallt så sent jämt..
Igår fick Zamba o Evert massage..Zamba var jätte fin i ryggen nu..Skönt! Så nu blir det inge massage på ett tag..om det inte behövs!
Ska kolla efter nå mer tävlingar nu tänkte jag..
Alex sover i bilen..han har varit hos sabina idag medan jag var i stallet..Undrar hur jag ska lösa morgon dagen..Elin (min kusin) tar studenten o innan dess måste jag till stallet..Plåth åker till Elmia tidigt antar jag!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Om vi hade varit lediga hade ju du och Alex kunnat hänga med oss i helgen, vi bor ju på väg ner till Elmia.

2009-06-04 @ 16:17:44
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaa..det var ju synd! Jag hade inte ens tänkt på det! Jag ska jobba på söndag..vad ska ni göra för skojs i helgen då??Kram

2009-06-04 @ 21:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0