Ny frilla..

Igår klippte jag mig..det är såå skönt att bli klippt!!! Det var 7 månader sen!
Sen var vi ner till säterdalen med Stina o Moa..Moa kallar Alex för Acke..Hon ropade Acke ass = Alex glass..Hon tyckte att dom skulle äta glass..Hon är så söt..
Alex åkte rutshkana (stavning) o sprang efter Moa..åkte runt runt på en cykel typ karusell.
Det var tydligen jobbigt för när vi kom hem till mormor så somnade han..'Jag red Heide igår..vilket faktist gick bra..Mellan gångerna jag rider henne glömmer jag av hur fin hon är att rida..bara att ta tygeln o lägga om benen så går hon så fint så..lite annat mot zamba..där man får jobba lite mer.
det är såå tråkigt väder..vet inte vad vi ska hitta på idag..Jag har varit till stallet o ridit Zamba idag..nu sover Alex.
ÄÄ vi blir nog bara hemma idag..

Kommentarer
Postat av: Cattis

Hej! Vad kul!! Jag jobbar helg ojämn vecka så kom gärna en jämn vecka bara så går det bra! Jag åker upp till dalarna med ungarna på fredag kväll, vi tänker komma upp och hälsa på er och titta på huset nån dag, om det går bra?! kram

2009-06-11 @ 10:20:38
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0