inga inlägg!!

När det är såå här fint väder kan man inte sitta vid datorn så det har varit dåligt med inlägg!!
P&L var roligt..på torsdagen var det fest hos Sandra..jag som inte har druckit på ett bra tag blev snabbt lite fuller...men det gick snabbt över..var lite bakis dagen efter bara... men på frdgane blev det bara några cider, sen kollade vi på Th sounds som var bra.o Winnerbäck som var skit bra!!!!!
På lördagen körde vi hö o jag var trött så det blev till att vara hemma..men Winnerbäck hade tydligen haft en jätte bra spelning o Håkan Hellström oxå!! Man skulle nog ha gått!!!!
Nu har vi varit i stugan o badat i tvåp dagar...Alex tycker det är jäte kul att bade med Måns o saga...Nu på kvällen har jag Klippt ner rosbusken o9 städat bilen..sen grillade jag kycling o ris o tsatsiki...Nu är det duschen o sängen som gäller..ska upp tidigt imån o lämna bilen på service.

Kommentarer
Postat av: Tin

Hej! Jag försökte hinna se dig i svärdsjö men jag hann inte, det har varit lite katastrof har jag tyckt, i svärdsjö så ville hon bara dra tyglarna ur händerna på mig och sticka på hinder och jag bidrog med katastrofal ridning, men nu har vi varit hemma och trimmat lite och ska rida kvällstävlingen i mora imorgon, kommer du? Kram

2009-07-02 @ 09:26:11
URL: http://cathrineeriksson.blogg.se/
Postat av: Elin

Ne nu får man verkligen passa på och vara ute och njuta :D

2009-07-02 @ 16:26:37
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0