dålig känsla!!

Jag har en dålig känsla i magen..men vet inte riktigt varför`??!
jag har lite besluts ångest...hmm!! skulle behöv klona mig ibland..oo ibland är man överflödig!!! Konstigt det där!!

Idag har det varit underbart varmt o soligt!! Imorse var jag o red Zamba..skulle klättra men Zamba vill inte alltid som jag vill...o idag var det protester...nu har han t.om förskt vända i backen...det är j'vligt brant när ens häst böejar backa o studds mitt i "mördarbacken".. men med några trix här o där så blev det några vändor. Det är lixom ingen idé att gå på med spöy mitt i backen för då hade vi nog rullat ner..det skiter han i!
Idag har vi varit o lämnat bilen hos glasfixarn..vi hade ett stenskott..under tiden gick jag on Alex hem till Terese o barnen..Alex tyckte det var JÄTTE roligt att få leka med dom stora barnen..ville inte åka hem.

i morgon blir det ingen ridnig..ska upp tidigt o skynda mig till stallet..Alex ska vara hos sabina en stund..sen ska vi o handla..förhoppningsvis hinner vi med en promenad imån..sen bli det P&L!! vet knappt vilka som spelar men hoppas det blir kul..
Bara Plåth kommer ham ska jag hoppa in i duschen o lägga mig o sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0