Väldigt dålig blogg aktivitet...

Men det känns som att det inte hämder nåt spännande i mitt liv just nu sååå..
Det enda jag gör på dagarna är att laga mat, städa plocka i o ur tvätt o åker till stallet..
Självklart är jag med Alex hela tiden oxå..vi brukar ta en promenad varje oxå
Jag vill göra nåt roligt..men just nu går verkligen ALLA pengar till att få klart stallet..Idag har jag beställt en fläkt o vattenkoppar.
Plåth o Jonas håller på o snickrar..Alex sover.
Igår jobbade jag..o det var tyvär ännu tråkigare!! BLÄÄ!! Vill INTE börja jobba snart!! Men men om man vill ha några slantar måste man väl!!
På fredag blir det tävling det ska bli roligt!! ska rida 1 o 1,05. sen blir det folkärna nästa vecka då blir det 110.
Sista träningarna har gått jätte bra så jag känner mig laddad...
Nej nu ska jag gå ut se om dom får upp nå brädor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0