Helgen

I torsdags var vi till stugan o grillade..trevligt o god mat. På kvällen åkte jag o Alex o sov i säter eftersom jag skulle tävla på fredagen..o Alex var hos sin morfar
Tävling gick bra..trots alt vatten på banan..den flöt!! På morgonen var det riktigt stora sjöar som dom försökte pumpa bort. men efter dagen blev det mer jämn blött över hela banan..I 1m kom jag 5 o i 1,05 så tog vi en lite för snäv omhoppnings sväng s¨å vi fick ett sropp..men zamba hoppade bra o jag feg red inte..sen var det tur att det inte var stilhoppning..men men..man kan inte få allt..eller???
Sen har jag jobbet hela helgen o stallbygget har stått helt still....den här veckan börjar ju Jonas att jobba igen...hmmm får se när detta stall blir klart!!pappa jobbar ju oxå!
Aja imån ska jag o Alex till stallet på morgonen o så ska jag ringa hovslagaren får se om han kan komme den här veckan..
Sen kanske det blir en sväng på kupolen.Alex måste ha en ryggsäck när han ska börja på dagis..o ett par galonbyxor!
skulle behöva baka lite den här veckan oxå..fyller ju snart år!!
Imån kväll ska jag o Plåth kanske på Bio..har varit tillsammans i 8 år imån..Gud vad tiden går snabbt!!!snart är vi 50 år säger; När vi var unga då var det si o så...o var bra det var då!!!
 
Plåth o Jonas är på deras nya kvällsnöje...Råttskutning!!

Snart blir det sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0