tillbaka

Nu är jag hemma igen. Har precis ätit kvällsmat(våfflor) sitter och väntar på att vi ska åka till Mio, dom skulle ha någon rea kväll så vi får se om vi gör nåt fynd.?
Passade på att åka till stallet på en gång när Alex vaknade. Slapp jag klä på han en gång till, han blir så arg.

Skulle verkligen haft kameran med mig vid badet idag. Moa är så gullig mot Alex och kramar honom flera gånger.

imorgon blir det inget speciellt tror jag. Måste hinna rida så jag hoppas att Sabina INTE åker till Stefan idag. Jag ska vara bort hela helgen så då hinner jag inte rida. (mamma du får mocka) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där sista har jag inte sett : )

2009-01-29 @ 22:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0