tankar

Just nu är det mkt tankar i mitt huvud vilket gör mig lite sur o grinig...Tankar om livet:
Vad ska jag bli när jag blir stor??? Ska jag plugga nu eller vänta??Har jag råd att plugga nu??
Blir det bra när vi ska flytta till huset?? Får Alex ngn barnomsorg efter sommaren??(är kö i Blg, många som inte har ngn plats nu)!
Hästarna vad/hur ska jag göra med dom..eller mest Heide..Känns fel att sätta igång henne när jag vet att det är nåt fel..hästar är bara inte halta!! Halt = ont!! funderar på om jag ska åka ngn annanstans men vet inte om dewt blir någe bättre..
Varför ska man bli stor o behöva bestämma en massa saker??
Tänk om nån bara kunde säga vad o hur man ska göra ibland..
Har även några konståkningstävlingar att döma som ligger o gnager lite..

Idag har vi inte gjort så mkt var ut till stallet när Sabina kom sen hem o skynda iväg på Friskis&Svettis. Körde ett Gympa pass. Det är kul o man blir glad!! När jag kom hem åt vi lax o potatis o rom sås +Baby mörötter o haritcorverts(stavning)?.
Nu ligger mina älsklingar o sover vilket jag oxå borde..

Kommentarer
Postat av: Cattis

Visst är det svårt att bli vuxen? Jag känner lika... Jag är rädd för att fastna på ett halvdant jobb bara för att det funkar, fast egentligen ville man göra nånting annat. Och sen vaknar man en dag och är en bitter kärring... Hoppas du hittar på nåt! Kram!

2009-01-21 @ 08:51:09
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0