Platta köttbullar

Alex o Moa i Augusti så det är en gammal bild.




Just nu håller jag att gör "platta köttbullar " eller som andra säger pannbiffar. Skulle ha gjort förut idag men jag han inte göra dom klara det var någon som stod o skrek och drog mig i byxorna.
Annars har dagen varit ganska bra, fullt upp.
Det började med att jag gick upp vid 7.45 åkte till stallet red Zamba o Släppte ut hästarna. Sen hem o fika lite innan vi gick hem till Stina o Moa (äntligen). Moa är så gullig mot Alex, hon vill krama på han och ger han saker o.s.v men Alex blir bara ledsen o rädd. Vi gick ner o handlade en sväng men senil som man är glömde jag ju äggen vilket jag märkte när jag skulle smeta ihop köttbulle smeten. Så det var bara att åka ner o handla igen. När vi skulle äta kvällsmat insåg jag att vi inte hade någon mjölk så det blev en tredje gång!!
Var till stallet en sväng till på eftermiddagen när mamma kom hem o kunde vara lite barnvakt, så jag kunde mocka o ta in dom.
Natten som var sov Alex i sin säng till 3 då han tyckte att han sovit färdigt o inte ville sova någe mer, var vaken till ca 4.30
Nu ska jag avsluta mina köttbullar, äta lite frukt o plocka ihop lite innan det blir sängen.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ja, men en utbildning är nog alltid bra att ha och utvecklande för en själv även om man inte får nåt jobb sen. Men jag tror att man får jobb när man har en utbildning faktiskt! Jag tycker det är svårt att komma på vad jag vill göra, ska man lägga pengar på studieskulder måste det vara nånting man verkligen vill göra sen. Svårt!

2009-01-22 @ 07:38:13
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0