Magsjuka

Vi vill absolut inte ha magsjuka. Stina ringde när jag var i stallet och undrade om vi var friska? För Moa och Henrik hade fått magsjuka. På en gång kände jag att jag nog hade lite ont i magen...
Jag får inte bli sjuk till i morgon då får dom ställa in hela tävlingen. Eftersom jag är skiljedomare. Så jag har ätit hela vitpepparkorn, hoppas det hjälper!
Annars har vi inte gjort nåt speciellt idag. Jag har ridit o gjort det vanliga i stallet. Sen har jag gjort slingor på Sabina och handlat mat (igen)! Blir tacos till kvällsmat.


Kommentarer
Postat av: Tin

Men nu har du ju en blogg! vad kul! söt grabb du har, en riktig liten godin. Tävlar du nånting? Svårt med att få till tid att rida med en liten att ta hand om, ett ständigt pusslande. Kram

2009-01-30 @ 18:01:24
URL: http://cathrineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0