Lat

Det blev ingen promenad ut till stallet :(  Alex hade redan sovit i 2 timmar o Sabina tyckte det var för kallt..så vi tog bilen.
1050:- fattigare efter vaccineringen bllää. I morgon ska vi till ATG med Heide o kosta lite mer pengar. Vi ska se om hon fortfarande är halt då blir att skickas till Uppsala på skintröntgen tror jag. Nu när jag har fått svaret att IF betalar så hoppas jag att vi kan få veta vad det är för fel. Men risken är ju att hon inte visar någon hält imorgon eftersom hon har stått typ 2-3 månader nu. Då blir det att sätta igång henne igen och se om hon håller..
har någon nåt tips på hur man får Alex att sova i sin egen säng. Han skriker typ 30 min varje kväll han ska gå och lägga sig i sin säng. Men har har fått somna där i någon vecka nu så jag hoppas det blir bättre snart. Det skär i mig när han skriker så där..Nu är det snart dax för sängen.

Kommentarer
Postat av: fia

moahhahahah. jag sov i mamma o pappas säng till jag gick i 4an..haha mm tvinga ungen.. annars blir ni aldrig av med den.. hoppas att de e ba me dig annars. pöösssss fia

2009-01-15 @ 23:00:24
Postat av: Lovisa

Sitt vid sängen på en stol och flytta dig längre och längre därifrån,det är meningen att dem ska känna sig trygga när dem ska sova.

2009-01-16 @ 09:33:09
URL: http://loovisa.babyblogg.se/
Postat av: Cattis

Måste han sova i egen säng då? Binning sov i våran säng tills han var 2 år och skulle nog gärna sovit hos oss ett bra tag till om han fick... Kram!

2009-01-16 @ 16:18:53
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: fia

vilket mamma tjafs ;)

2009-01-17 @ 00:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0