Längesen

Jaha det var ett tagsen jag ver här. Helgen har varit sådär. Alex blev sjuk natten till fredagen, 39,7 i feber så hen o jag var uppe några timmar.
Jag o Sabina tog en sväng på hästarna på fredag morgon igår fick dom vila var ju sånt bus väder. Så idag har Linda varit här så vi var ut en sväng i morse. Jag hoppas hon kommer lite fler gånger i oftare så Heide kommer igång snart igen. Jag har lite svårt att hinna med henne.
Igår var Alex lite bättre 38,1 så jag o Plåth var på Tzatsiki och åt mat sen gick vi på bio(mammut). Jag måste säga att det ver en jobbig film att se. Den var bra men väldigt tung. Det är Lucas Moddison(stavning) som ghjort den. samma som till Fucking Åmål och Lilja forever. Så den var lite som Lilja forever verklighets trogen o väldigt sorglig/hemsk.
Nu ska jag snart gå och göra mig klar ska vara nere på Ica 2 sen ska vi och äta i Ejendals o kolla på hockey.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0