...

I natt har Alex varit jätte dryg. Vet inte varför men sova skulle han inte.han vaknade vid 3.30 o skulle inte somna om, så han låg på mig o rullade hit och dit. Tillslut skulle plåth upp så då fick han ta med sig Alex en stund. När han kom tillbaka till sängen igen somnade han.
Vi har varit till stallet på morgonen. Skulle rida Zamba men jag insåpg att han hade trampat på ena bakskon så den fick jag plocka bort.. Det fick bli en liten sväng på Heide istället.
Till lunch idag blev det korvgryta med potatis,morötter och kålrot. Hade tyvär inga lagerblad igår när jag skulle göra den så det blev lite okryddat.Men Alex smaskade o åt ändå.
Ikväll blir det lite Friskis&Svettis. Önskar man kunde gå lite oftare,men den här veckan blir det 2 pass allafall.
Snart dax för lite mellis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0