bad

På morgonen har vi varit och badat mend Stina o Moa.l Vilket Alex tyckte var super kul. Jag måste säga att man känner sig duktig när man göra såna saker.
Alex satt först o funderade och tittade på allt och alla, men efter en stund blev det fart. Moa hon var helt vild hela tiden, så Stina hade lite svårt arr hänga med. Vi hade med oss lite frukt så dom orkade en stund till.
Dom somnade så snällt båda två när vi åkte hem.
Till lunch blev det köttgryta från igår och spaghetti o köttfärssås till Alex.
Nu vaknade Alex. 

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ja, det vore toppen att ses. Om vi är friska förstås, men jag hoppas vi hinner bli friska innan det är dags att åka. Jag hör av mig när vi kommit upp! Kram

2009-01-29 @ 16:26:00
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0