städa

Då vad det snart sov dax men jag var tvungen att titta lite här först. Alex sover (iallfall en stund) jag har precis ätit lax, potatis,romsås.och broccoli. Under dagen har jag ridit,släppt ut och mockat. Vi tog bara en liten promenad idag. Ner till Ica och handlade lite. Har varit på Friskis o kört ett gympa pass idag. 
idag har jag verkligen funderat över hur fort tiden har gått. Jag tycker att jag typ har varit hemma med Alex 3-4 månader men i själva verket är han ju snart 11 månader. Helt sjukt. Jag kan inte fatta att jag inte har hunnit göra mer saker. Jag hade ju tänkt mig innan Alex kom ut att jag absolut skulle börja träna o tävla ganska snabbt. Men så har det ju inte blivit. Jag känner att jag vill vara en bra mamma oxå inte bara lämna bort honom hela tiden. jag tycker att han har banrvakt ganksa ofta ändå. Om man ska hinna med allt ska man nog ha en nanny (vilket jag nästan hade ett tag) men man får lite dåligt samvete. Jag skaffade inte Alex åt någon annan direkt.
Imorgon förmiddag måste vi städa. Våran hyresvärd ringde idag och sa att det var någon som ville komma o kolla imån vid 3. Så nu måste städa garderober o tvättstugan..BBLLÄÄ!! vad tråkigt..
Nu är det dax att ta bort maten ocg göra mig klar för sängen

Kommentarer
Postat av: Cattis

Jag veet! När jag fick Binning sa alla "ta vara på tiden" och det GJORDE jag verkligen också, men ändå försvann tiden i ett nafs... Dom blir stora så fort. Kram!

2009-02-04 @ 10:02:15
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0