shopping

Just nu sitter jag med en grinig Alex i knät..Alla påsar står innan för dörren..måste snart laga mat.hoppas Plåth kommer snart.
Shoppingen idag blev nästan som den skulle.
3 Mjukis byxor från lindex till Alex. 1 par rutiga fin byxor HM o strumpor Alex. Present till Sabina.
Mat på Maxi men även ett 2 vånings kakfart 50:-. vilket jag letat efter jätte länge. köpte även 2 blåa höganäs muggar som jag samlar på.
Har tänkt att börja använda den till vardags när vi flyttar.Har bara haft den till fint innan. men va fan ska den bara stå där i skåpet eller?? Dom är till för att användas hmm vi får se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Jag håller verkligen med! Finsaker använder man aldrig istället, det är väl bättre om man kan använda sina fina saker varje dag så man får se dom lite!

2009-02-28 @ 10:26:44
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0